19 June 2014

Dilema - Wajarkah Saya Senaraikan No Telefon Pengasuh Dalam Perkongsian

Baca tajuk dah terang-terang jelas kan tujuan perkongsian ini. 

Ramai yang bertanya tentang no telefon pengasuh di perkongsian ini. Saya hendak sangat menolong semua ibu atau bapa yang mencari pengasuh. Saya ada beberapa no telefon pengasuh tetapi saya tidak pasti bagaimana kualiti perkhidmatan mereka kerana kebanyakannya saya tidak pernah pun bertemu muka untuk bersuai kenal.

Apa yang saya boleh bantu, hanya memberikan nombor untuk dihubungi. Selebihnya, para ibu atau bapa perlu bersuai kenal la ya!

Wajarkah saya senaraikan sahaja no telefon itu di blog ini? 
Menjadi kesalahankah?





----
(Dikemaskini: 24 September 2014)


Sebahagian besar pengasuh yang disenaraikan itu, saya tak pernah berjumpa dan berkenalan dengan mereka. Jadi, sila berkenalan dahulu dengan pengasuh. Harap ada yang serasi..

2 comments:

  1. yes please. saya perlu pengasuh utk baby saya. kalau ada kelapangan boleh email sy tak puan nombor2 pengasuh yg ada. ni email saya lhunastore@gmail.com

    ReplyDelete
  2. saya pun nk minta tolong puan bagi no telefon pengasuh2 kat putrajaya..tolonglah puan...puan boleh emel pada saya norziratul.hasan@moe.gov.my

    ReplyDelete