14 October 2014

Rumah Untuk Disewa: Desa Villa Murni

Saya nak sewakan rumah. Rumah ini kami tak pernah duduk dan tak pernah sewakan. Memang rumah baru.
Maklumat seperti di bawah:

Desa Villa Murni, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang - Semi-D Setingkat

Baru, belum diduduki
4 bilik, 2 bilik air
Dipasang grill sepenuhnya
Gated Community - pengawal keselamatan daripada RELA
Persekitaran aman, kejiranan yang baik

Berdekatan dengan kemudahan:
KLIA, Cyberjaya, Putrajaya
ERL Salak Tinggi
Giant Nilai
IKBN Salak Tinggi

Lokasi: http://goo.gl/maps/ifpJP
Sewa bulanan: RM1100
Deposit:
Sewa - 2+1
Elektrik dan air - RM200

Keutamaan: Penyewa berkeluarga atau muslimah bujang sahaja.
Kemasukan: SEGERA

Berminat, sila tinggalkan no tel atau emel untuk dihubungi di ruangan komen.

Terima kasih :)

4 comments:

  1. Salam, sy mencari rumah sewa sekitar area sepang.. jika masih ada kekosongan, hubungi saya 0172823052(zulikha)

    ReplyDelete
  2. Berminat untuk disewakan hubungi saya di talian 0142301861 (Aida)

    ReplyDelete
  3. Saya Berminat untuk disewakan . Hubungi saya di talian 0142301861(Aida)

    ReplyDelete
  4. Saya Berminat untuk disewakan 017 2056032 Firdaus

    ReplyDelete