11 April 2013

Album Photobook

Saya ada mengambil pakej fotografi untuk majlis perkahwinan saya. Pakej tersebut termasuk satu custom album dan semua gambar yang diambil oleh photographer. Ada kisah juga di sebalik pakej fotografi. Selepas enam bulan.. baru lah album saya selamat sampai ke tangan saya. Itupun puas lah kena buat susulan. Tapi, takpa lah.. semua dah selesai.

Saya memang dah tau, tak semua gambar akan muat dimasukkan dalam 1 custom album tu. Jadi saya beli kupon photobook daripada ilovediscounts. Saya beli 2 kupon untuk 2 album. 1 kupon jika tak silap dalam RM38 untuk tempahan album RM249 (ini pun kalau tak salah ingatan ni..). Last minit juga baru hantar tempahan untuk cetak album ni. Perkhidmatan photobook memang cepat. Saya hantar tempahan hari Sabtu, hari Selasa album dah selamat sampai. Teruja nak tengok hasilnya!
Alhamdulillah, saya puas hati dengan hasil albumnya. Gambar dalam album ini saya susun supaya ada penceritaan kisah majlis. Lepas ni, kalau ada lagi kupon seperti ini, memang saya nak beli lagi. 

Memang berbaloi!

B2B boleh la beli kupon ni. Senang saja nak buat album ni. Perlu muat turun photobook designer terlebih dahulu untuk design layout album. Perisian designer ni juga mudah. Macam guna MS word ja.

No comments:

Post a Comment