16 February 2012

Cap (stamp)

Hari ini saya rasa sangat gembira sebab cap (stamp) yang saya tempah dah sampai. Hasilnya seperti yang saya minta. Saya buatkan rekaan cap tu dan emelkan untuk tempahan. Sangat puas hati dengan hasilnya!


Cap dibungkus dalam kotak comel ini.




Isi dalam tu pula begini.






Memang tak sabar nak cuba cap ni. Cap tu tak boleh gunakan pad cap yang selalu digunakan di pejabat. Cap ini sesuai digunakan dengan pad cap untuk kraf saja. Pad cap yang saya gunakan jenama Stazon. Dah beli siap-siap dari Craft Haven, One Utama. 






Ada banyak juga pilihan warna dakwatnya.


Saya dah cuba cap ini. Cantik hasil capnya! Seperti yang saya bayangkan. 


Cap ini saya gunakan untuk cap di goodies bag. InsyaAllah, nanti saya kongsikan hasilnya ye. Sengaja saya buat rekaan yang ringkas, supaya sentiasa sesuai untuk digunakan semula nanti.


Bagi yang berminat untuk menempah boleh singgah blog euphoria. Terima kasih euphoria!



No comments:

Post a Comment