08 February 2012

Yang Pertama

Ini entry pertama, entah nak mula dari mana?




Saya pun tak pasti kenapa saya akhirnya buat juga blog ini. Mungkin sebab pengaruh rakan-rakan B2B yang lain. Yang lama saya ikut dan baca pengalaman masing-masing dalam persediaan untuk melangkah ke alam perkahwinan. Akhirnya saya pun terbuka hati untuk ada blog sendiri.


Rasa malu juga, nanti orang baca blog ni. Baca apa yang ditulis ni.. hihi. Tapi ada ke pembaca blog ni. Kalau lah ada pembacanya, blog saya ini hanyalah blog biasa. Mungkin jadi tempat saya coretkan mengenai persiapan majlis perkahwinan, apa yang saya rasa.. ataupun mungkin lepas ini, topik blog ini pun akan berkembang seperti blog B2B yang lain. InsyaAllah...


Ini entry pertama. Kaku nak menulis :D.


.. insyaAllah bersambung lagi nanti..



No comments:

Post a Comment