26 May 2012

Selendang (Shawl) Idaman Seperti Keluaran Radiusite

Dah lama saya mencari-cari selendang yang sesuai dengan baju pengantin saya. Memang butik sediakan tudung, tetapi dari tinjauan saya, fesyen tudung butik tu tak cantik. Saya tak suka! Jadi, saya pun mencari-cari idea untuk tudung pengantin saya. Saya bercadang untuk memakai selendang semasa majlis nanti. Tudung berawning awal-awal lagi saya tolak. Ntah la, saya rasa tak sesuai dengan muka saya.


Bayangan selendang saya tu mestilah penuh dengan beading. Setakat yang saya tahu, boleh dapat di butik online saja. Butik Radiusite dan Sugarscarf ada menjual selendang camni. Tapi, al maklumlah... butik ni ramai peminat. Kalau ada warna yang sesuai, cepat je dah habis. Susah sangat nak dapat. 


Sebenarnya, saya mencari selendang warna kuning. Akhirnya, saya jumpa satu butik online yang menjual selendang seperti keluaran Radiusite. Warna kuning yang saya cari ada. Beadings pun cantik dah! Rezeki saya.. alhamdulillah..


Terus email tanya pemilik butik. Alhamdulillah, ada lagi stok. Hari ini buat pembayaran, esok petang tu dah sampai selendang idaman saya. Sangat teruja dengan selendang ni. Cantik!


Bagi yang mencari selendang seperti keluaran Radiusite atau Sugarscarf, boleh la cuba tinjau Nofa Boutique. Mungkin, selendang yang dicari-cari ada di sini. 


Butik ini bukan agen Radiusite ataupun Sugarscarf. Cuma, produk yang dijual hampir sama.


Selendang idaman saya

No comments:

Post a Comment