22 May 2013

Pelbagai Rasa

Alhamdulillah, semuanya baik sahaja. Dr. Hamidah sahkan bayi sudah pun engage. Bayi pun sihat. Dr. Hamidah jangka EBW dalam 3.2 kg -3.4kg. Saya risau.. risau.. Besar juga bayi saya ni. Dalam saya menjaga makan pun bayi sihat dengan jayanya. Perut saya ni nampak kecil je.
Dr. Hamidah juga dah tetapkan jika tak bersalin juga, saya akan kena serah diri pada 29 Mei 2013 untuk induce. Perasaan? Takut, berdebar, risau.. runsing. Macam-macam saya baca tentang pengalaman ibu lain bila di-induce. Dengarnya, lagi sakit.
Besok saya akan ke pemeriksaan di KK pula. Boleh la saya tengok berapa berat bayi. Harap tak naik lah...
Saya berdoa sangat dapat bersalin dalam sehari dua ini. Dengan harapan dapat bersalin normal. Baby... cepat keluar k. Nanti ummi besarkan baby dengan susu ummi lak.. huhu..
Thummas sabila yassaroh...
Saya suka makan ABC masa mengandung. Sebab tu ke bayi berat ni....

No comments:

Post a Comment