29 June 2014

Ramadhan 1435H

Kembali dengan Ramadhan. Alhamdulillah. Allah panjangkan lagi umur ke bulan yang boleh mengumpul pahala berganda-ganda. Namun, saya agak berdebar disebabkan ini Ramadhan pertama saya menjadi ibu menyusu yang bekerja. Tahun lepas, saya bercuti bersalin semasa Ramadhan. Jadi, tiada keperluan mengepam untuk mencukupkan stok. Harap semuanya ok. Amin.

Pujukan dan demi pujukan untuk saya mula memberi Hana makan. Tunggu dulu sebab saya nak gali dulu ilmu daripada sebuah buku bertajuk Hanya Untukmu Anakku. Saya nak rujukan yang kuat untuk buat keputusan.

Susu saya cukup untuk Hana. InsyaAllah.

Moga dapat manfaatkan sepenuhnya bulan ini dengan ibadah sehabis baik. Tahun depan belum pasti dapat lagi kesempatan ini.



Ya Allah.. Memang jauh rasa diri ini denganMu sedangkan kematian itu sentiasa dekat.

No comments:

Post a Comment