13 July 2015

Kembali Selepas Lama Hilang

Assalamualaikum,

Memang terlalu lama saya tidak menulis di blog ini. Perkongsian terakhir tentang resepi muffin coklat tanpa telur dan gula. Resepi itu menghasilkan muffin yang agak padat tau! Tak berapa menjadi lah sebenarnya. Jangan guna resepi itu ye. Kalau saya sudah berjaya jumpa resepi yang lebih baik, nanti saya kongsikan.

Saya sudah lama menyepi. 6 bulan blog ini ditinggalkan. Dalam tempoh ini, pelbagai perkara yang berlaku. Saya diserang demam denggi pada minggu kedua Januari. Selepas demam denggi, bersambung dengan terkena sakit mata. Hampir 3 minggu saya bercuti. Saya akan kongsikan kisah pengalaman semasa diserang demam denggi itu nanti. Satu pengalaman yang baru.

Masuk bulan Februari, urusan seharian agak sibuk. Hana sudah ke taska baru. Sibuk dengan pelbagai perkara, lama-kelamaan, blog ini ditinggalkan.

Sekarang, saya kembali. Harapannya, akan giat menulis seperti dulu. Mungkin, tajuk perkongsiannya agak berlainan sedikit. Tapi, saya berharap masih bermanfaat kepada yang membacanya nanti.

Sumber: Google



No comments:

Post a Comment